Hhurhrhrhtht Kızlar bebeğim10 bucuk aylık bugun ablası durdu durdu yapsın diye elinden bıraktı cocuk direk yüz üstü şaak diye düştü çok ağladı alnı kızardı ama kusma olmadı haraketlerinde azLma vs de olmadı gözümün önünden gitmyı bişey olurmu
Kerem_k1 Hhurhrhrhtht düştükten sonra iki saat uyutma. Bilinç kaybı varmı, göz kayması kusma bunlar önemli. Alnı çok kötüyse bi doktora git istersen.
Hividarin16 Hhurhrhrhtht kızaran moraran şişlik olan yerlere tereyağı sür geçiyor benim kızımda 9 aylık beşikten düştü tereyağı sürüdüm 1-2 defa ertesi gün geçti şişlik ve morluk
Hhurhrhrhtht Kerem_k1 alında kızarıklık vardı 7 de düştü uyutmadım 2 sat kendindiydi alın kızarıklığı yarım saat sonra geçti şimdi uyudu yatagında falan nasıl yatırmalıyım çok korktm elim ayagım hala titryo
Kerem_k1 Hhurhrhrhtht korkma artık birşey olsaydı bahsettiğim şeyler olurdu. Demekki çok sert düşmemiş. Her zaman yatırdığın gibi yatır yine
Kayrass Bizimkide düşmüştü burnu kanamıştı hatta acile gitmiştik davranışlarında bi huzursuzluk var mı demişlerdi onun dışında uyku ve beslenmeyi kestik 3-4 saat kadar sonra uyuttuk emzirdim