Bebeğim 6 aylık, şuan genelde emerken uyuyor yada ayakta sallanarak. Gündüz çok problem yok ama gece bir türlü dalamıyor halbuki emerken saat 8 buçukta uyuya kalıyor yatırıyorum sıkıntı yok fakat her yarım saatte yada 1 saatte bir uyanıyor çığlıklarla.Ya emziriyorum yada elimle pişpişliyorum uykuya devam ediyor fakat bir sonraki uyanmaya kadar. Genelde 12 gibi artık derin uyumaya geçiyor. Ne yapmam gerekir neyi yanlış yapıyorum.