Oğlum konuşuyor ama sürekli soru soruyor bazen çok tekrar ediyor kafama takıldı gece yatmadan 30 kez ses bitti ses gelmiyor diyor gece şimşekten korkmuştu veya sabah tramvaya binmek istiyor tramvay nerede tramvaya binelim ama sürekli göremedikçe soruyor sizinkiler nasıl benmki mi takıntılı yoksa başlarda böyle mi merak ediyorum 😀