BENOYLEUYGUNGORDUMM Yepyenianne Ben yaptırdım 2 aylıkken ilk dozunu 4. Ayda da 2. Dozunu yaptıracağım
Unicorn67 Yepyenianne evet yaptırdım hem rotavirusu hemde bir aşı daha yapıldı ama adını hatırlamıyorum
boranenis Kızlar benim bebeğimde 3 aylık tükürüğünü biriktiriyor ve boğuluyor çırpınarak yada uzun bı nefes sesiyle öterek uyanıyor reflü yatagında uyutuyorum başka ne yapabilirim, bu durum gecici mi
muazinannesii TugcenurLina cok tesekkur ederim 🙏 bizde sap simplex ten once daha kötüydük şükürler olsun biraz fark etti ilk 2 ay neydi oyle yaa kafayı yicektim bi bebek sabah öğlen aksam ağlarmi bizimki öyleydi 😣
muazinannesii Unicorn67 sizde sap simplex kullanıyoruz şükürler olsun biraz fark etti tabi günde 1 kere yine krizi geliyo ama buna raziyim sabtan once butun gun ağlardı
Unicorn67 muazinannesii evet gerçekten zor bı durum hem bebeği hem anneyi yıpratıyor o gazını çıkarırsa bana bı rahatlama geliyo valla 🤣 yoksa vay halime
Kokina07 Unicorn67 of of deli gibi baloncuklar yapıyor ne önlük ne kıyafet yetişeiremiyoruz çok komik ahshshxj havada yakalıyorum salyalarını akarken çok tatlı skdkkxkdkd
sedasayan1111 Unicorn67 serum fizyolojik suyu şırıngaya çekip bebeğimi sağa sola yan çevirip iki burun deliliğine eşit miktarda veriyorum sonra biraz dikkati dağılsın diye oynuyoruz o sırada çevirip ufak ufak pat pat sırtına vuruyorum çıkan çıkıyor en son da otri bebe burun aspiresi ile çekiyorum mutlaka daha da iyi nefes alıp uykuya geçişi hızlanıyor ☺️
Unicorn67 sedasayan1111 aynılarını yapıyorum ama yinede hırıltılı geniz eti var sanırım benim bebeğimin ne yaptıysam olmuyor
sedasayan1111 Unicorn67 oturduğumuz yerde dogalgaz yok henüz kalorifer de yanmıyor ufo aciyorum da elbiseleri yağmur olmazsa kuruyor olunca da kurumuyor
Unicorn67 sedasayan1111 evet gorundu 3 farklı hastaneye götürdüm burnunu temizleyin deyip gönderdiler
Kuzuletta Benim bebeşim 3 ay 6 günlük. Sadece mamayla besleniyor ama dört saatte 2 ölçek içiyor. Çok zorlanıyorum neden olabilir. Yaşayan var mı
Unicorn67 Kuzuletta çocuktan cocuga değişiyor beslenme ama neden 4 saat uyuyormu yoksa uyanık olsada icmiyormu kaç kg
Kuzuletta Unicorn67 2 aylıkken 3 saatte bir 2 ölçek benim sütümü içerdi, 2 ölçekte mama.. Ama şuan savaş veriyoruz resmen. Ağlama çığlıkları kafayı sağa sola çevirme, diliyle itme. Gündüzde aynı gece de. Bezini dolduramıyor bile.
Kuzuletta Unicorn67 Hayır gaz sorunumuz yok çok şükür. Memeyi reddettiği gibi biberonuda reddiyor. Hepsini emzirirken yaşamıştım. Mamasını da değiştim ama çözüm bulamadım