sezeryanlaanneolunmazmis Bebeğim 3.5 aylık elleri sürekli yumruk halinde hiç açmıyor diyebilirim eline bişey versem tutmuyor sadece ağzına götürüp emiyor acaba normal bı durummu görüyorum bazı bebekler 3. Ayında oyuncakla tutup oynuyorlar
queenmom_ sezeryanlaanneolunmazmis normal benimde 3 ay 18 günlük çok nadir açıyor oyuncak versemde biraz tutup atıyor geri yumruk yapıyor
Meri06_ sezeryanlaanneolunmazmis ayni bizimkide oyleydi bakiyorum inte 3.ay etkinligi felan diyo benimki elini acmiyo bunlari nasil yapsin diyodum 4. Aya girerken bianda acmaya basladi yan yatirip yanina yatinca yuzumu okşayarak dokjnarak uyudu o an cok guzeldi simdi elini aciyor birseyler tutmaya calisiyor oyuncak piyano almistik 3. Ayindan itibaren hep onla oynatmaya calistim simdi valla gorsen 4 ay 8 gunluk parmaklarinin hepsiyle ayri ayri basiyo sanarsin iyi bir melodi caliyo egitici piyano hayvan figurlu minicityden almistik tavsiye ederim