Merhabalar anneler kızım 4. Ayına girecek. Bir yere gidince, kalabalık bir ortamda sürekli ağlıyor. Eve gelince bir sıkıntısı olmuyor ama tek başına da olsa oynayıp gülüyor. Bu şey beni çok yordu. Bir yere gitmek istemiyorum artık. Bu konu hakkında ne yapabilirim. Evden bir yere gitmek istemiyorum.