Femme1 Semasal1 oglum 2700 dogdu 4 ay 15 gunluk iken tam 8 kg olmustu. Ama kiz ve erkek kiloları farkli oluyor. Kiz bebege gore bende gayet iyi
pamugunannesiii Semasal1 oğlum 2750 doğdu 2600 e düştü 3 ay 6 günlük 6350 Gr olmuş doktor biraz tombik dedi sadece mama ile besleniyor az az sık sık ver mamayı dedi ama kıyamet kopuyo az verince 3 aylık bebeğe nasıl anlatıcam az yemesini bilmiyorum 😄
Deniss1723 Semasal1 Hayır sadece mamayla besleniyor şuan geçen aya kadar emiyordu fakat bıraktı birden bire asla emmiyor şuan maalesef..
Sinem1205 Semasal1 bence kilosu iyi..Benim kızımda 2980kg doğdu 5.ayında 8kiloydu herkes mama mı veriyosun diye soruyodu bi tık fazlaydı kilosu ama sadece anne sütü aldı.
Merydmr25 Kızım 38+4 de doğdu 2974 gr.şuan 3,5 aylık 5 kilo sadece anne sütü ama bir göğsüm tıkalıymış açıldı doktor ek mama verdi onu deniyoruz şuan zor alıyor biberonu da alıştırma sürecindeyiz bakalım 4 aylık kontrolünde umarım yeterince kilo alır
Angel_23 Semasal1 benim bebeğim 39. Hafta doğdu 3 ay 23 günlük 6 buçuk kilo iyimi acaba bende bilemedim