Ben iki aylıkken emzik verdim, 3 ay sonları gibi meme reddi başladı, nerdeyse emmeyi bırakacaktı, emzik bağımlısı oldu. Memeyi emmek daha zormuş onlar için, ama emzik sadece dil ve agızla olunca onu istiyormuş ve dokusuna alışıyormuş. Dördüncü ay içindeyken birden bıraktık emziği 2-3 gün çok ağladı ama sonra unutttu.