hilal_blc ben sezeryanla doğum yaptım ilk 1 hafta işkence gibiydi ayağa bile tek kalkamıyordum annem yada eşim ayağa kaldırıyordu dayanılmaz ağrım oldu bebeğim küvezdeydi 11 gün boyunca acı çeke çeke 2 günde bir bebeğimi görmeye gittim arabaya 10 dkda binip iniyordum iki hafta sürdü çok fazla olan ağrım ama tabi bu süreçte 10 cu günden sonra azalmıştı bebeğimi eve getirdiğimde rahat bakabildim