IpekIncii Kızlar çamaşır kurutma makinası önerisi alabilir miyim ama çok pahalı bir şey istemiyorum en fazla 15.000 🤦🏻♀️
Ege- trendyolda kasım indiriminden aldım ay kurban olayım ona kendime nee güzel bi iyilik yapmışım alın aldırın😂 marka vestel regal
Fetiye06 Ege- bende yeni sipariş verdim kullandınız mı nasıl ürün elektirkk yakımı ve kıyafetlerde küçültme çok oluyormu
inci2019 Tam ihtiyacım olana başlık. Şuan trendyolda bir marka var hoover en çok satan yazıyor. 9 bin civarı acaba iyi midir bilen var mi
sips inci2019 benim bir arkadaşım kullanıyor o markayı çok memnun yıllardır kullanıyormuş. Bende araştırma içerisindeyim 🙈
AEgemm inci2019 ben kullanıyorum ısı pompalı olanından 1 yıl oldu çok memnunum yüksek voltaj elektrikten beyni patladı biz garantiye girmez sanıyorduk gelip yaptılar garantiden
nartane inci2019 Üst komşum aldı birkaç ay önce. Çok memnun. Tam fiyat performans ürünü diyor. Ancak hangi modeli bilmiyorum. Ben Siemens kullanıyorum.
sips inci2019 incelediğim kadarıyla en belirgin özellik wifi özelliği onun dışında pek bi fark göremedim tabi birde kg farkları var
TugcenurLina Bende cuma günü alacağım Allah izin verirse. Arçelik 900 km S gri olanı düşünüyorum araştırdığıma göre memnuniyet çok