Irmakmelegim benim de niyetim 33 aylık olunca kreşe göndermek, Allah’ın izniyle. Umarım o zamana kadar biz de bazı şeyleri toparlamış düzenlemiş oluruz gerçekten bilmiyorum biz mi yapamıyoruz her gün ama her gün uyku öncesi gerginlik, savaş. İkna etmek için neler neler yapıyoruz 2 yaş sendromu ve azı dişleri çıkıyor uyumamak için bin türlü bahanesi var. En son olmadı diyelim anne bana calpol ver dişim ağrıyor diyor verelim tamam okey, bu sefer de kaşığı verin kendim içeceğim diyor tek tek her yolu deniyor uyumamak için anlamadım yorulmuyor mu esniyor halden düşüyor yine de uyumak istemiyor sabah uyanış 7:30-8:00 arası öğlen 1 veya 1,5 saat uyuyor. Akşam en geç 9 da uyumuş oluyordu ama şu sıralar zorla zorla 10-10,5 u buluyor ve ben de bitap düşüyorum sallamaktan