Merhaba anneler bebeğim 5 ay 7 günlük doktorumuz 6. Ayda ek gıdaya geçeceğimizi söyledi ama bebeğim yemek istiyor biz sofradayken çok bağırıyor ekmek kenarı veriyorum susuyor bende acele etmek istemiyorum ama tadımları da yapmak istiyorum bazı doktorlar da 5. Ayda başlatıyormuş sizce ne yapmalıyım