AviL06 7 aylikken ögrendi ismimi kisa ismim zaten cok guzel soyluyodu ahshs 3.5 yasinda suan ara sira hala ismimle seslenir cocuk resmiyet seviyo 😅
6 aylikken baba demisti babasi is gezisinden gelmisti o dönem görür görmez babaa diye fiti fiti emeklemisti ona. Büyük kizim dilliydi açıkçası, 1 yaşındayken kelime haznesi epey genişti.
Ama bu minik kizim öyle değil agaha cunku ismimlede seslenmiyo 😅😅😅