Arkadaslar merhaba. Kizimda demir eksikligi var oncesinde ferrum kullandik ama kabizlik nedeniyle biraktik doktor sidefer onerdi. Ona gectik bi sise bitti. Lakin İcerigi beni endiselendirmeye basladi. Bestiron mu sidefer mi karar veremiyorum. Doktorum aslinda ferromixin onerdi ama kizim bu ara asiri istahsiz diye bi sure daha sidefer kullanabilirsiniz dedi ama içim rahat degil. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim 🙏🏻