MinikPandam_ Merhaba sevgili anneler, 1 yaşındaki kızım için avcilar ve yakın çevresinde anneli olarak katilabileceğimiz oyun grubu arıyorum. Belediyenin vs olursa daha iyi ama uçuk fiyatlar olmadığı sürece özel de olur. Bileniniz duyanınız gideniniz var mı?
Habume MinikPandam_ avcılar İsadem de ücretsiz oyun grubu var 2 yaş üstü alıyor Altı için kayıt oluşturmak gerekiyormuş 6 kişi olursa açarlarmış ben yazdırdım adımı bulalım şu altı kişiyi ücretsiz gitsin bebeklerimiz
Ygtoglm-- Habume merhaba 2 yaş üstü için kayıt gerekiyor mu ? Oğlum 2 buçuk yaşında götğrmek istiyorum ama . Nasıl hareket etmem lazım bilgilendirir misiniz :)
Habume MinikPandam_ başvurursanız 2 olur 6 ya tamamlasak açarlar Telefon numarasını Instagrama İsadem yazın ordan bulup arayın kayıt oluşturun
Ygtoglm-- MinikPandam_ tamam :) isadem Marmara caddesinde sanırım değil mi. Bu Popeyes falan var oralar da diye biliyorum doğru mu