Mihradenzeyno Nasıl zayıfladınız ya da nasıl zayıflıyorsunuz, doğum sonrası korse takmadığım için göbek oluştu ne yapmalıyım fikir verirseniz çok mutlu olurum
bananeabiya Mihradenzeyno Aynen şu şekil verdim bacım tam 26 kilo. Şakası bi yana göbeğimi ben de pek saramadım sezaryen göbeği kaldı biraz bi de şişkinlik de var bende. Emzirmede çok verdim ben bir de uykusuzluk çok etkiledi. Bebişiniz kaç aylık?
bananeabiya Mihradenzeyno korse yine de kullanabilirseniz kullanın ya da bu belden sıkı taytlar oluyor o da olur bence toparlıyor onlar hala geç sayılmaz. Bir de yeme içme etkiliyor kesinlikle. Ben genelde protein ağırlıklı gittim. Emziriyorsun işte bol bol ye diyenlere uyma sütü en çok arttıran şey su gerisi boş. Belki vücudunda hala ödem olabilir mesela bende ödem çok fazlaydı ödemi atınca kilonun çoğu orda gitti.
Aslnakn Ben 68 ile hamile kaldım 79 ile dogurdum doğumdan 5 gün sonra hamilelik kilomdaydım suan 2 aylık bebeğim 63 kiloyum hicbirsey yapmıyorum bol bol emzirip bolca su içiyorum
Yusufumm06 Bende kilo vermek istiyorum emziriyorumda aslında aralıklı oruç yapmak istiyorum sütten korkuyorum etkilenir diye
annedemir Oğlum 4 aylıkken 20 gün youtubedan pilates yapma imkanım olmustu. 3 kilo verdim ama çok sıkılaşmıştım. Sonra asiri yemeye ve sporsuzluga ragmen eve ve bebegime tek bakmaktan birkaç ayda 10 kilo verdim.