Yargılamak istemiyorum ama aklım almıyor gerçekten , mükemmel anne diye de hemen linçlemeyin. İster 7 aylık olsun ister 3 yaşında nasıl bağırabiliyorsunuz ? Evet çocuk büyütmek çok zor bizde insanız duygularımız var sinirlenebiliriz , bende çok sinirli aniden parlayan bir insanım ama çocuğuma bağıramam , savunmasız birine bağırdığımda elime ne geçecek ki ne değişecek? Çocuğunuza bağırdığınızda onun suratına iyi bakın , hatta kulağınızı onun küçük kalbine koyun, korkudan nasıl pır pır attığını duyacaksınız .Sinirlenince gidin tuvalete kendi saçınızı başınızı yolun.