Hep-sevgiden Benim kizim öyleydi hatta 3 yaşına kadar da hep parmak ucunda yürüdü suan da oğlum 17 aylik ara ara yürüyor düzgün bas ayaklarına dediğimde düzeltiyor sonra yine aynı ama düzeliyor bence