Merhaba kizlar 7aylik kizim son gunlerde kabizlik yaşıyor kabizlik sayilirmi orasinida bilmiyorumda dişkisi çok sert. Hemde çıkarken zorlaniyor.ek qidaya geçtik o kadarda kuru yemekler vermiyorum neden böyle oldu bilmiyorum ne önere bilirsiniz? İlac falan kolay kaka yapması için? 1günde bir yapiyor ama zorlanıyor