iyi akşamlar güzel anneler bi sıkıntım var paylaşmam gerekiyor artık cok bunaldım kendi kendime ağlıyorm dipte köşede oğlum 3bucuk yasında ben elimden geldiğince cok iyi anne oldum yani ben öyle sanıyorum ama oğluma sözüm geçmiyor baş başayken iyiyiz ama bir ortama girince böyle akraba vs değişiyor beni saymıyor vuruyor onlarla gitmek istiyor özellikle son 1 aydır kadınlara yada kızlara kendisiyle ilgilenen kişilere annemsin sen benim diyo dönüp bana sn benim annem degilsin diyor işte siznle gelicem siz benm ailemsinz vs vs napcam bilmiyorum ergoterapi randevusu aldım orda psikolog da varmış ama cok bunaldım nerede yanlış yaptım