Asminmoms doymadigini nasıl anladın ? Şuan sürekli emmek kucağında olmak istemesi çok normal? Çişini yeteri kadar yapıyorsa doyuyordur. Mamayı doktor onermediyse vermeyin emmeyi bırakabilir. Hem emdikçe süt artar sıcak duş, uyku, bol temas. Bunlar iyi olursa sütte iyi olur. Onun midesine göre süt uretiliyor zaten.