Merhaba bebeğim 13 aylık ve bende 2 aylık hamileyim bugün kanamam geldi acile gittim düşük yapmamışım ama doktor bebeğimi emzirmeyi acilen bırakmam gerektiğini düşük tehlikem olduğunu söyledi ve benim bebeğim memeye çok düşküm gece 4 5 sefer kalkar ve sallasam da meme emmeden uyumaz kızlar ben nasıl memeyi bıraktırıcam gündüz bir şekilde oyalarım ama gece zor ve inek sütü asla içmiyor biberon da kabul etmiyor