Güzel annelerim ilk oğlumda da kayınpederimle böyle bir fikir çatışması yaşadık, şimdi ikinci oğlumda da .. kim haklı bilmiyorum ama inşallah ben doğru hesaplıyorum 😂😂 oğlum 10 ekim doğumlu .. bana göre bu ayın 19u ama ona göre 18i kırkımız çıkıyor 🙄🥲 yani o 10 ekimi de 1 gün olarak hesaplıyor yahu bence 11i 1 gün sayılıyor .. hangimiz haklıyız? (beni haklı çıkarın😂)