Kızlar bişey sorcam saçma belki ama tecrübem yok. Kızım 16 aylık oldu kelimeleri yuvarlayarak böyle biraz içine söylüyo gibi. Bu ne diyo mesela yada bunu ver diyo. Yanındakiler anlıyo ama çok sessiz sanki kelimeleri çıkarmaya çekiniyor gibi. Anlatamadım ama anlayın 😂😂 normal mi bu şekilde