SerraNaz Bizde 1 aylığız canm daha biogaia diye bir damla var doktor yazmıştı o biraz rahatlatıyor kimyon ve rezenyi kaynatıp içiriyorum. Kendim de içiyorum e bebekte emziren anneler için rezene kimyon karışımlı çay var o sütünün gazını alıyormuş günde 2 3 bardak içiyorum daha rahat çıkartıyor gazını. Bir de ayaklarını, altını açın masaj yapın yağ ile rahatlıyor kolay çıkartıyor .;)