meervenurrr benim oğlumda 26 aylık , bizde 2. Düşünüyoruz, ama benim avantajım kaynanamla alt üst otıruyoruz, ilkinde bana çok destek olmuştu bu yüzden ayrı olsam henüz 2. Düşünmezdim kesinlikle. Oğlum tuvaleti öğrendi, bezi bıraktı, yemeğini kendi yiyor genelde, emzik te yok, akıllı bir çocuk ,konuşma da var derdini anlatıyor en azından. bu yüzden çok ara koymak istemedim bazı rahatsızlıklarımda olduğu için bir an önce olsun istiyorum ve küçük bebek kokusunu özledim, minik minik kıyafetleri… Şimdi olursa Doğana kadar oğlum 3 yaşında olur zaten bu yaş aralığı da bence ideal, fazla ara koymak ta iyi deil insan rahata alıştı mı çocukta istemiyor, bide sağlık sorunları devir değiştikçe artıyor, hazır tutabilioken bir tane daha olur inşAllah