17072023baloglum bizim yüzümüzde böyle… bize doktorun biri travazol verdi akşam sürdük sabaha hiç bişey kalmadı, ama increcik katman sürüyorsun, kaşıntı falan bitti ay parçası gibi oldu yüzü. Sonra başka bir doktor o popo kremi sakın kullanmayın dedi. Daha da başka bi doktor kremin ne olduğu önemli değil bu rahatsızlıklar için kullanılıyor çocuğu rahatlatmış haftada 1 defa olacak şekilde sürün, hem kaşıntısı gider hem azalır dedi.