karahann Emzirme döneminde sigara içen varmı ya ne güzel 1.5 ay içmemiştim geri başladım kafayı yicem 5 tane falan içiyorum:(
Aslan2103 karahann ben iciyorum ama biraktiysan gene birakabilirsin burda destekci arama cok iyi anliyorum seni bende birakmaya calisiyorum. Bebeginin tek besin kaynagi sensin ve onu zehirliyosun gibi dusun bende bunu dusunerek birakmaya çalis 🙏🏼🙏🏼🙏🏼