aybikreis
Kısaca anlatayım isterseniz ona göre karar verirsiniz Ağustos ayından itibaren kullanıyorum
Turbo modda 15 dk da şarjı bitiyor süpürmek için bana orta seviye yeterli oluyor 120metre kare evimi orta seviyede komple balkon dahil supuruyorum. Moptan kastım içine su doldurabildiginiz bir aparat benzetecek olursam spreey moplar misali önden süpürüyor arkadan siliyor philips gibi ıslak kuru aynı anda değil yani toz almak için ideal 😇 Mutfakta çok işime yaradı bebeğimin dokuntulerini toplamak için almıştım 🤗 turbo fırçası var saç kıl çok güzel topluyor hazne boşalması pratik tek tuş ile açılıyor harici dar alan fırçası ve mobilya toz alma fırçası var ve stant ile birlikte geliyor 😇
