kuzeytobaby doktorumuz 5. ayda ek gıdaya başlattı bizi ama ben suyu 4 buçuk aylıkken 1 çay kaşığı kadar en fazla çok azıcık vermiştim çok gerekli değildi emiyordu zaten bi kaç haftaya ek gıdaya başlıcam zaten diye verdim yani o kadar ilk sularını e bebekten aldım verdim bu arada 7 8 aylık olduğunda evdeki damacana suyundan devam ettim