mrsyildizkids Merhabalar, bebeğim 2 ay 15 günlük her gün gğnde 1 kere kaka yapardı fakat bugün 3.gün hala yapamadı. Zeytinyağı ile masaj yaptım, kulak çöpünü zeytinyağına sürüp poposuna masaj da yaptım ama fayda etmedi :( başka önerileriniz var mı acaba anneler ?
Suuu mrsyildizkids Anne sütü alan bebegin 10 güne kadar yapmaması normal kabul edilir demişti doktorum. Mama ile besleniyorsa o konuda fikrim yok ama yanlış bilgi vermek istemem. Ben herhangi bir müdahalede bulunmadim alışıp daha sonra hep o uyaranla yaparlar diyenler olmuştu…
halimeeed mrsyildizkids asla kulak çöpüyle bebeğinizi uyarmayın çünkü alışıp gidiyorlar benim ilk bebeğim de ben doktorumun tavsiyesiyle yaptım zeytinyağlı kulak çöpünü çocuğum şuan 3 buçuk yaşında çişi gece bezini bırakalı bir sene olduk ama kakasında bez istiyoru korkuyorum diyor asla yapmasın asla . Hem anne sütü alan bebekler 10 güne kadar normal kabul ediliyor
sarm Suuu aynı sorun vardı bende de 3. Gün zeytinyağı verdim sabah sabah verdiğimde yapmadı akşam yine verdim akşam da ishal şekilde yaptı -
1ebruyuce Suuu Bu lafı çocuk doktorları çok söylüyor fakat yanlış benimde oğlum 9-10 günde 1 yapardı,Acıbadem çocukgastroentroloji bölümüne Enver beye götürdük doktor 3günü aşıyorsa sıkıntı var çocuk doktorları bu lafı söyler ama uzmanlıkları değildi yanlış bilgi veriyorlar dedi dupalac verdi çok şükür düzeldi ama 3 günden fazlası iyi değil bi doktora götürün
hulyaduymaz8 Benimde 1 aylık doktorum zeytin yağı içirebilirsin dedi zeytin yağı içirdiğim zaman sıçıyor sadece hala kabız
Suuu 1ebruyuce Benim çocuğumun skntisi yok. Bende doktorumun söylediğini dile getirdim. Sknti yaşayan anneler tabiki doktora götürsünler 🤗