Esra79 Kızlar rezene çayını kendim içiyorum ama burada okumuştum gazı için bebeğine çay kaşığı ile veren bilginiz var mı sizce verilir mi
Dorukselim0 Esra79 valla ben çok çaresiz kalmıştım gaz konusunda. Doğduktan itibaren iki çay kaşığı veriyordum. Şimdi 3 buçuk aylık olduk gazı olduğunda yine veriyorum rahatlatıyor çok
Sevim07 Esra79 bende vermedim.doktor önermedi .suan 7 ayligiz ve milupa içiyoruz 5 aylıkken verdim ama.az miktarda
Sibel_ismet Dorukselim0 bizim doktor rezene iç ama bebeğe verme dedi😕 bizim çok ama çok gazımız var ben de ki versem açaba bi yan etki yapar mı Siz nasıl ve ne kadar sık aralıklarla verdiniz?
Esra79 Dorukselim0 bugun verdim ilk defa 3 4 çay kaşığı gerçekten işe yaradı ya boşuna bebeğim gaz sıkıntısı çekmiş çok işe yaradı 🙏🏼
Dorukselim0 Sibel_ismet hergün veriyordum çok kötüydü oğlum. bi yan etkisini görmedim ama her bebekte aynı olur mu bilmiyorum.
ma9419 tbc emziriyorum ve her sabah bi bardak rezene içiyorum. Süt yapsın ve gazını alsın diye ama yanlış mı biliyoruz ne zararı varmış
Sibel_ismet Dorukselim0 ölçeğini yazar misiniz kullandığımız ilacı bazen ise yaramıyor en azından bitki ya onu da deneyeyim bişey yapmaz diye düşünüyorum ☺
Dorukselim0 Sibel_ismet ben içtiğim çaydan ılınınca iki çay kaşığı veriyordum günde bir kez. Birde zinco kullanıyordum. Onun dışında Ayak ucuna sıcak su torbası falanda iyi geliyor bez ısıtıp karnına falan koyarsın baya rahatlatıyor. Birde yediklerine çok dikkat et. Rabbim kolaylık versin
Sibel_ismet Dorukselim0 çok teşekkür ederim. Ayak ucu demişken sizin de yavrun uzun elleri ayaklari zaman zaman soğuk oluyo muydu güzel giydirmenize rağmen?
Sibel_ismet ma9419 ben rezene yi sabah ve akşam birer bardak olmak üzere içiyorum süt yapıyo ve rahatlatıyo ama çok gazı vardı geçen akşam o bile fayda etmedi. Bu forum da bi hanim sağolsun bebeğe de verildiğini yazınca ben de deneyeceğim inşallah bize de fayda eder. Rabbim evlatlarimiza gaz dışında başka ağrı sizilar vermesin inş bunlar son olur 🙏
Aminem Esra79 rezene, kimyon, acı yavşan otu karıştırıp gaz için 2 çay kaşığı veriyordum gazına çok iyi geliyordu 40. Çıktıktan sonra gazı oldukça verdm yan etkisini görmedm şuan 1 ay 27 günlük
havva_hira41 Esra79 benim kızım daha 1 haftalıktı yel cevizi veriyorduk kızımın çok gazı vardı sütüme karıştırırıp çay kaşığıyla veriyordum çok iyi geliyordu ama hiç rrzene vermedim kendim içtim süt olsun diye
Zuleyham Esra79 dr un gaz damlasi yazsin canim banada nane kaynay 1 cay kasigi ver faLan dediler ama vermedim bide bebeklere göre sanci caylari satiliyor rossmanda bi araştır bebeginn ayina gore al derim ise yariyor
Dorukselim0 Sibel_ismet evet hep öyle en uç noktalar serin olurmus bu üşüdüğü anlamına gelmez diyor doktorlar elleri ağzına falanda götürüyor ister istemez soğuk sürekli kıpırdattığı için. Ama ayaklarıda çok giydirince terleyip soğuk oluyor. Siz yinede ayagını sıcak tutmaya çalışın gazı artmasın.kontrollü çorap giydirirsinşz