Zararı var mı anneler bebeğimin burun akıntısı falan yok ama hırıltısı var aspiratör ile çektiğimde sümük de yok bugün hastaneye götürdük akciğer filmi falanda çektirdik hani bi sorun gözükmüyor bu balsamlardan alsam iyi olur mu emerken falan burnunda galiba hırıltı oluyor özellikle uyku sonrası emmede