Merhaba anneler.
18 aylık ikizlerim var. Gündüz tüm öğünlerini yiyorlar hiç bir sorunumuz yok mama da içmiyorlar ama gece mutlaka 1,2 kez arıyorlar. Uyandıklarında sürekli konuşuyorum mamamız bitti, yarın uyandığınızda size meyve suyu vereyim, şuan mama bulamam, uyuyalım çok uykum var gibi vs. bazen su verdim o da yok. Ne yapsam bıraktıramıyorum çünkü sürekli cırlıyorlar mama ver diye. Doktorumuzla görüştüm bizi diyetisyene yönlendirdi söylediği her şeyi zaten uygulamıştım ama bana mısın demiyorlar. Sadece farklı yöntemler uygulayıp, başarılı olan anneler yazabilir mi lütfen 🙏