Ummuhan_52 Değerli annelerim, kullanıpta memnun kaldığınız ürün hangisi? Artıları neler? İkisi arasında büyük bi fark var mı?
Nisaaaaass Ben de bu iki mama sandalyesi arasında kaldım ama ikea alacağım arkadaşım kumaşlı olanları kullanmak yıkamak çok zor diyor. Bugün e bebeğe yarın ikeaya gidip son kararımı vereceğim
terazikadini Nisaaaaass kumaşlı kullanıyorum zorluğu yok yani ama yine de siz bilirsiniz çok kirlenmiyor bebeğimin eline yemesi için birşeyler verdiğimde kirleniyor akşamdan atıyorum makineye kısa programda yıkanıyor çıkarıyorum sabaha kadar kurumuş oluyor
Nisaaaaass terazikadini bir arkadaşım öyle demişti de bir de ben blw yapmak istiyorum ondan hep kirlenir gibi
terazikadini Nisaaaaass o zaman antilop tarzı almanız daha iyi ben blw nadir yapıyorum zorlanmıyorum siz çok zorlanırsınız sürekli tak çıkar yıka kurut felan
mamacitaS antilop aldim bir haftadir kullaniyorum çok memnunum ek gidaya yeni basladik az biraz patates yedirdim onda bile her yere bulasti cok rahat temizledim kaldirdim baya memnunum
Nisaaaaass Ummuhan_52 biz beğendik bugün baktık dün de e bebeğe bakmıştım baby plus oranın markası değil mi🤭 ebebekteki çok kaliteli sağlam durmuyor ama ikeanınki sağlam güzel kızımı da oturttum çok güvenilir ama içinden çıkarmakta zorlandım. Acemiliğimden her halde çünkü tanıdığım kişi çok memnunlar onların tavsiyesiyle alıyorum. Ayaklık da bulabilirsem almak istiyorum