Kyselz Kızlar sırf kalabalığı kalsın diye satıyorum yelekler hiç giyilmedi tanesi 100 TL ceket 130 TL örgü ve çok uygun kacirnayin
Kyselz Ben pembe olanı kırklı iken başladım giydirmeye şu anda bebeğim 1 yaşında hala oluyor 🤭 illa bir yaş bebek anneleri alacak diye birşey yok 1 yaşa kadar olan süreçte giyilebilir