Elfysra Kızlar lütfen yardım 4 aylık bebeğim var 2 aydır meme reddi ile mücadele ediyorum daha yıldım yani pes edip biberon mama vermeye ramak kaldı. Son çare emzırme danısmanlıgı arastırıyorum yardım alıp memnun kalanınız varmı işe yarıyor mu ?
aysssnr Elfysra devlet, şehir hastanelerinde varsa ücretsiz emzirme danışmanlığı hizmeti alabilirsiniz. Ben balıkesir şehir hastanesinde aldım bebeğim 40 günlüktü çokta memnun kaldım
izd Elfysra kesinlikle.. bebeği. Yirmi günlük falandı, ben bir pediatridtten aldım hatta sonra kızımın doktoru oldu, iyi ki aldım, en doğru kararlarından birisi, kızım 9.5 aylık ve halen emiyor..
Alyakuss_ O dönemlerde bende aynı sıkıntı yaşadığım için emzirme danışmanlığı aldım online. Bende pek işe yaramadı yani danışmanlık aldığım kişi aşırı yoğundu dediklerini yapmama rağmen işe yaramadı arkadaşlarımda işe yaradı yani açıkçası biraz sabır ve azim olması gerekiyor
Alminazli Ebe buket özer var kesinlikle tavsiye ederim o kadr ilgili ki işini aşkla yapan ebelerden aynı zamnda emzirme danışmanlığı da verio bana çok yardımcı oldu Instagram’dan bulabilirsin
Kupkup57 Direk eve gelip veren var. Emzirme danışmanı sevgi ınstagramda. Ben 790 e almıştım haziranda
nursenbaris bebeğim 40 günlükken almıştım emzirme danışmalığı iyi ki almışım.. şuan 13 aylık iştahla emiyor çok şükür 🙏
nursenbaris kesinlikle tavsiye ederim. hele ki çevrende sütün yetmiyor, bu çocuk neden emmiyor diyenler varsa hiç vakit kaybetme..