Bebisss34 32 günlüğüz pazartesi sünnet olacağız ama ben çok tedirginim ağrı acı oluyormu? Ne kadar sürede iyileşiyor? Süreç nasıl oluyor? Deneyimli anneler yazabilir mi? 🙏🏼
ertanmut Bebisss34 ne kdar kçk olrsa okdr çabuk atlatırsın koorkma cnmm kolay geçiyo hareket etmediği için bende iki aylıkken yaptırmıştıım iyikide yaptırmışımm
Deletedmom115 Bebisss34 Elbette acı ağrı oluyor ama çabuk geçiyor erken olması iyi daha çabuk toparlar. 1 gün belki zorlanırsın ama ertesi gün aynu rutine dönersiniz.
Dorugum Bebisss34 biz 2 aylikken olduk 3 gunde gecti hemde ayni zamamda ameliyatta olmustuk mhic zorlanmadim
Sin21 Keske bende 1 aylıkken yaptırsaydım korkma bence çabuk atlatacaktır 😩 çok pişmanım Perşembe olacak bizim ki de beş buçuk aylık şimdi daha farkında herşeyin hastaneyi sökecegimizden eminim😂