DiyetteyimYiyemem kızlar yeni aldım, haritalandırma yaptım ama halıları silmemesi için halıları işaretlemem gerekiyormuş ama onun nereden yapıldığını bulamadım. anlatabilecek birisi var mı?
Tazeanneyimbenn DiyetteyimYiyemem bence silme aparatını çıkar öyle kullan daha güzel ufacık bez koca evi silemiyor ve pis bezle geçiyor her yeri 😂 aynı modeli kullanıyorum çıkardım valla
DiyetteyimYiyemem Tazeanneyimbenn sırf silmesi icin aldım valla normalde süpüren robotum vardı. tabi tertemiz olmaz biliyorum ama üstten tozunu alsa yeter 😂 buldum halı ayarını bakalım yarın görücem 😂
Sweetson Tazeanneyimbenn ben 10 tane yedek bez aldım her odada farklı farklı kullanıyorum bazen 1 odayı 2 bazen 3 temiz bezle sıldıriyorum temiz oluyor
Bebeksii12 Tazeanneyimbenn fırçası silikon diye kılları güzel çekmiyor diye duydum kıllar açısından nasıl peki xiomi ile arasında kaldım bu modelin
Tazeanneyimbenn Bebeksii12 yoo gayette güzel çekiyor ben hatta temizliyorum o şekilde görüyorum topladıklarını