Beybiiii Merhaba kızlar kitap yazmak istiyorum watpada yazsam kitabımı okurlar mi hiç bilmiyorum bilen var mı bidde yazsam nasıl ve nereye göndericem yorum yapanlara teşekkürler
silaa66 Beybiiii okuyorlar ya benim arkadaşım yazıyor uygulama işteee yazıyorsun pay biç işte buraya nasıl post acıyorsan öyle
Iremylcnkya07 Beybiiii ne tür yazmak istiyosun adını söylersen eğer bakarım bende okurum çok eskiden beri hesabım var duruyor hala
CizerBirAnne Beybiiii watpadde okunup okunmayacağı konusuna bağlı. Ama ben olsam oraya hiç bulaşmam. Yayınevlerini mail yoluyla ulaştırabilirsiniz, word formatında.