Kızlar 4 aylık kızım var birkaç haftadır meme reddi yaşıyoruz. Şu Instagramdaki reklamları görüyorumda ücretli danışmanlık alsam mı yoksa bu süreç kendiliğinden geçer mi? Bebeğim memeyi unutacak iyice diye korkuyorum bu süreçte çoğu kişinin emzirmeyi bıraktığını gördüm. Şimdilik sadece gece uykusunda emiyor. Danışmanlık alan var mı önerir misiniz işe yarıyor mu? Bir de Instagramda “izmirbebekhemşiresi” var ondan fiyat falan aldım ama kararsızım bilen var mı