herkese merhaba 2.aydan itibaren surekli mama veriyorum sutum olmadigi icin..bebelac kullaniyordum ve 2 sini aldim birle ikiyi karistirarak veriyorum yari yariya alismasi icin ancak kullanmaya basladigimdan beri ishal..mamadan mi yoksa tesaduf mu denk geldi dis mi cikcak bilemiyorum lutfen yardim edin