Melis22 bende gün içinde 4 biberon veriyorum 150ml olacak şekilde her biri. Yani toplamda 600ml falan oluyor sanırım bizimde. Aslında aynı dediğiniz gibi yapıyorum bende sabah uyanır uyanmaz mama, 2-3 saat sonra kahvaltı öğlen meyve veriyorum genelde, akşamda bizimle birlikte ne yerse ☺️ haklısınız ama bende dikkat ettim mama verdikçe ek gıda almak istemiyor, mamaya bağımlı oluyor daha çok 🙏🏻 çok farklı değilmiş öğünler, emin olmak istiyorum da bazen o sebeple açtım bu postunda ☺️