2-3 saatte bir emzirmeyi deneyin, ağzını açıp emmek istemesi refleks, emme içgüdüsünden açlıktan değil, benimki de hep öyleydi emzik verince rahatladı, sütünüz yeterliyse ve emdikten sonra doymuş gibi memeden huzurla ayrılıp yorgun düşüyorsa 2-3 saatten önce vermemeyi deneyin
Bir de kusması normal
Bizimki hala emip emip kusuyor doktor reflü dedi normal dedi