Kızlar selam kızım 11 aylık oldu artık ama hala gaz sorunu bitmek bilmedi gece sürekli ağlayarak uyanıp gazını çıkarırsa rahatlıyor ama uykuya döndürmek işkence oluyor hele gece uykusuna geçişimiz tam bir felaket önereceğiniz bir şeyler var mı artık çok yorulduk eşimle ikimiz