Merhaba arkadaslar bebeğim 6 ay 21 günlük ama hala kusuyor ve sanki daha çoğaldı gibi. Sebebi nedir bilgisi olan var mı bu ay en en az 400 gr alması gerekiyor mesela. Ama benim kızım 200 ancak aldı sayılır. Aşırı kurmadan kaynaklı sanırım. Emiyor bu arada. Emzirdikten sonra kaldırmayın diyeceksiniz kaldırmıyorum yattığı yerden yine çıkarıyor. Emiyor uykuya dalıyor uyandığında ilk yaptığı şey kusmak. Kaldırıp dik etsem yine kusuyor doktora gitmeyi düşünüyorum ama çare var mıdır bilemiyorum:( kıyafet yetişmiyor artık havalar da sogudu daha zor oluyor