İnsallah Allah razı olsun hepinizden ilk bebegım herseyine dıkkat etmeye calısıyorum eksik kalmayayım diye herseyı ogrenmeye okumaya calısıyorum sanırım ihtimalleri dusununce daha cok korumacı ve korkan biri oluyorum sadece tedbirli olmaya calısıyorum takdir tabıkı de ALLAH’In o yuzden kucuk bı gorunen setlerden bile korkuyorum