2cocukluanne222 Dalpa raporlu biz para odemiyoruz çocuğum astimi olduğu için ama geçen raporsuz bı hava yazdı flix diye 80 TL verdim kendi fiyatı 380 300 devlet ödüyor dediler şok oldum biseyi ucuza bulamamak yordu beni artik
Bikahvee 2cocukluanne222 aynı ilaçları bizde kullanıyoruz siz hava makinesi kullanmayı bıraktınız mı🙏🏻