Kumpr Bebeğim bugün 2 kere beyaz kustu ve aşırı kötü kokuyordu kıyafetini çöpe attım o derece. Çarşamba 18 ay ay kontrolümüz var doktora da soracağım kusmaya devam ederse o günü beklemeden hastaneye gidicem. Başına gelen var mı sebebi ne olabilir 🤦🏻♀️
Feyzosumunannesi Kumpr Çok geçmiş olsun üşütmüş ise de kötü kokar. Benim kızım da salı günü 18 aylık oluyor.
iremnazshn Kumpr reflü değil eminim üşütmüştür bizimde aynı oldu kusmayla uyandı gece diğer gün ateşi 40 dı doktora gittik üşütmüş demişti kakasını da kontrol edin bagırsak enfeksiyonu da olabilir geçmiş olsun
Kumpr Feyzosumunannesi çok sağolun ilk defa böyle oldu. Hatta ikizi var hangisi yapmış diye kararsız kaldım bir kaç saat sonra oğlumun kustuğunu gördüm endişelendim
Kyfz Enfeksiyon söz konusu olabilir belki ateş de varsa. Oğlumda idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı crp 16 idi. Acile giderken ve evde iki kez fışkırır tarzda kusmustu.