Kızlar 4 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. İlk 2 gğn sütüm gelmedi mama verdiler hastanede. Eve geldik maalesef biraz daha devam ettim sonra ebatlar kullandım incir suyu içtim teyzeme içtim gelmeye başladı emzirmeye devam ettim bu kez memeden hatta gün gece de tüm gece saatte 1 yine emzirdim bugün ne olduysa asla emmek istemedi. Göğüs uçlarım da küçük değil ama iri bebek olduğu için biberon gibi uç olunca emdi. Silikon göğüs ucunu da sevmiyor lütfen akıl verin çok üzülüyorjm